18 Mart 2010 Perşembe

İsmek Bilgisayar kursu



Uzun süredir (benim için gerçekten uzun) pek bir faaliyette bulunmadım kendim için.Bu ara Elif biraz daha anlaşılır olduğu ve tabiki sevgili annemin de desteğiyle bilgisayar kursuna gitmeye karar verdim.Araştırırken İsmek kursları dikkatimi çekti, birde ne öğreneyim, evimizin alt sokağında varmış zaten İsmek kursu.Ben evlendiğimde uzakta Avcılarda oturuyordum.Ama hamileliğimin sonuna doğru annemin yakınına taşındık.Ortalama 4 senede amma değişiklik olmuş semtimizde.

Gittim İsmek merkezine ve kurs içeriğini inceledim.Ücretli kurslardan hiç bir farkı yok.Evede de çok yakın.Bu ikinci haftam.Kaydımı yaptırdım ve çoktan başladım.Bilgisayar bilgim var ama geliştirilmesi gerekli.Hem bana da değişiklik oldu.Açıkçası ilaç gibi geldi.Hafta içi hergün 09:00-12:00 arası.Kızıma annem bakıyor, bende kursa gidiyorum.Bu bile benim için değişiklik oldu.Hem de kendimi geliştiricem.Şuan iyi gidiyor.İki ay sürecek, sonra MEB onaylı sertifika veriliyor sınav sonucu.Bakalım hayırlısı.Ama herkese tavsiye ederim.Gerçekten diğer kurslardan hiç farkı yok.Şansıma kalabalık bir sınıfta değil, herkese bir bilgisayar düşüyor.Evde de pratik olunca sorun olmuyor..

3 yorum:

  1. Bu gibi kursları takip ediyorum.Kurs fiyatları da gayet makul.İnsanların her geçen gün kendisine yeni bilgiler katması ve kendisini geliştirmesi gerekiyor. Paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. benim ismekten yana yüzüm hiç gülmedi. artık siz bayan olduğunuz içinmi kontenjan boşluğunamı denk geldiniz ne oldu bilmiyorum ama bu ismek çalışanlarından bazıları ya görevini suistimal ediyor. yada üçkağıtçılık yapıyorlar. yıllardır 2nci kur ingilizce kursu için başvurup bekliyorum. hala arayacaklar arayan olmuyor bazısını ben arayıp soruyorum aradık ulaşamadık .... falan diyorlar .. yalancının .... diyesim geliyo ama neyse. bıraktım artık ismeğin peşini . bişeyler olsada orada özelleşse satacak bişi arayanlara duyurulur ismeği satın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir İsmek çalışanı olarak..Aradık ulaşamadık diye yalan söyleme gibi bi durumumuz yok..Normal de başvuru sırasıyla başvuranlar aranıyor..Sınıf kapasitesi dolana kadar.Eğer ulaşılamazsa telefon no da yanlışlık değişişiklik falan varsa en fazla 3 kere olmak üzere tekrar arama yapıyoruz..İngilizce 2.kurda biraz farklı 1.kur sonu yada 2. dönem başı seviye sınavı yapılır.tabi öncelik 1.kuru bitirip devam etmek isteyenlerin mecburen...sınıfta boşluk varsa ek öğrenci alımı yapılır.tabi yeni gelenler için de 2. kur açılıyor ama sınıf kapasitesi kadar..Ve inanın en çok başvuru alan bölümlerden biri ingilizce. Nerdeyse 100 başvurandan 30-40 arası aranıyor kurs için..

      Sil